Ons verhaal
Het begin
Founders Dirk Swinkels en Ilona Swinkels-Wojda zijn in 2011 gestart met Domek om een invulling te geven aan een belangrijke behoefte van een bijzondere doelgroep in Nederland:
‘Internationale medewerkers, ondernemers en gezinsleden, voornamelijk uit Midden-en Oost Europa (non-natives), hebben hulp nodig bij het nemen van belangrijke financiële beslissingen en bij het vinden en financieren van een eigen woning’
Sleutel tot succes
Het bieden van relevante informatie, dienstverlening in de eigen taal en de toegang tot de financiële- en woning markt is de sleutel voor succes. Opschalen is een kernkwaliteit van de onderneming. Het aantal tevreden klanten groeit jaarlijks snel en daarmee ook de omvang van de organisatie. De wens om de dienstverlening voor de doelgroep uit te breiden met risicobeheer is aanwezig.
Uitbereiding van de dienstverlening
In 2015 is de dienstverlening uitgebreid met het verzekeringsbedrijf Polisa. Vanwege de enorme groei van de portefeuille volgt in 2017 het volmacht bedrijf Nederlandse Assuradeuren. Hiermee zijn alle aspecten voor een financieel full-service organisatie ingevuld. De klant heeft 1 loket voor financiële dienstverlening en risicobeheer in de taal van de klant. Domek-Group is een feit.
Marktleider in financiële dienstverlening
Inmiddels is Domek-Group uitgegroeid tot een toonaangevende financiële dienstverlener en marktleider, gespecialiseerd in hypotheken, verzekeringen en gerelateerde diensten aan non-natives. Actief in Nederland, België en Duitsland. Ons kantoor noemen wij de Domek Experience, waar klanten gastvrij ontvangen worden en waar kinderen zich welkom voelen.
Met persoonlijke en digitale dienstverlening in 10 talen (Pools, Roemeens, Hongaars, Bulgaars, Litouws, Oekraïens, Spaans, Nederlands, Engels en Duits) en met een team van 100+ enthousiaste medewerkers maken wij 7 dagen per week het verschil voor onze klanten en andere stakeholders!
De zorg voor een financieel zekere toekomst van onze klanten maakt ons als organisatie meer dan ooit relevant en toekomstbestendig.
Tijdslijn
Actief in 3 landen: Nederland, Belgie en Duitsland
100+ medewerkers, 8 verschillende nationaliteiten
80% vrouwelijke medewerkers in dienst
Uitgebreide service in 10 verschillende talen
40.000 klanten. Jaarlijkse omzet groei van + 25%
Een gemiddelde klantwaardering van 4.7 sterren
Ons profiel
Sed tristique magna a quam tempus porta. Curabitur sit amet dolor imperdiet, gravida nulla eu, auctor tellus. Mauris venenatis consequat eros, at mollis mauris pretium eget. Sed eget sem pretium, ornare velit eget, facilisis justo.
Ons beleid
Sed tristique magna a quam tempus porta. Curabitur sit amet dolor imperdiet, gravida nulla eu, auctor tellus. Mauris venenatis consequat eros, at mollis mauris pretium eget. Sed eget sem pretium, ornare velit eget, facilisis justo.
Onze bestuurswijze
Sed tristique magna a quam tempus porta. Curabitur sit amet dolor imperdiet, gravida nulla eu, auctor tellus. Mauris venenatis consequat eros, at mollis mauris pretium eget. Sed eget sem pretium, ornare velit eget, facilisis justo.
Onze medewerkers
Sed tristique magna a quam tempus porta. Curabitur sit amet dolor imperdiet, gravida nulla eu, auctor tellus. Mauris venenatis consequat eros, at mollis mauris pretium eget. Sed eget sem pretium, ornare velit eget, facilisis justo.